Friday, October 7, 2011

My House Story: Corridor

hari ini banyak dihabiskan untuk ikut bos besar memantau projek-projek yang dibuat. banyak giler rasanya ada 4 tempat yang di tengah buat termasuk rumah aku. kepenatan.

sempat juga bincang pasal corridor untuk rumah aku. ikut macam dalam katalog yang kitaorang dapat dari supplier shingle haritu. sangat kebaratan.dijangka luas corridor adalah 6 kaki plus 2 kaki bumbung. habis tanah.

abang aku minta aku decide pintu satu lagi kat pagar yang akan guna konsep bali. ermm contoh yang dia bagi tak best sebab besar sangat. akan di cari contoh dari internet.

ne projek besar punya kepunyaan pilot. tak terkejar bajet dia

pintu bali yang big boss tgh buat
contoh koridor yang akan dibina kat rumah aku

big bos smart hari ini

No comments:

Post a Comment