Thursday, February 2, 2012

My House Story: Pembinaan tangga

Hari ini kerja-kerja konkrit pada tangga bermula. Hopefully settle by this afternoon.

Jony cuba menambah pekerja tapi aku tak bagi. Semalam aku pelik bila tengok sorang budak indon dok melepak dengan johny. Aku ingat kawan dia then aku tanya siapa dia. Terkejut aku bila johny kata mat sairi yang hantar. Aku tak minta so aku call my brother tanya sama ada dia ada bagi kebenaran tambah atau tidak. True enough mat sairi cuma menanguk di air yg keruh dengan menghantar budak hingusan mana ke site aku. Pirah laa.. Mangkuk.

Kepada pembaca yang nak ambik kongsi kong untuk buat rumah sila berhati-hati dengan perangai indon ne.

Murah datang tengahari ini jenguk rumah. Komen dia rumah is too big and still need another month to finish. Bajet yang aku cakap dengan dia sure tak cukup katanya. Aduss naya

No comments:

Post a Comment