Thursday, April 5, 2012

My House Story: breaking point

Dah 3 malam aku tak dapat tido akibat memikirkan rumah aku dan kos yang terpaksa di tanggung. Stress sampai sakit badan. Semuanya dugaan dari allah mungkin kerana aku terlalu riak dengan kebesaran rumah aku. Mungkin tak di sengajakan tapi kadang-kadang aku banga dapat rumah besar macam ne. Semuanya ujian..mengajar aku supaya lebih bersyukur dan redha.

Petang tadi sekali lagi aku diuji dengan pemasangan tiles yang mcm haram sahaja. Nampak cantek atas simen hitam tapi bila dah pasang mcm haram.

Design tu la yang buat aku datang baalik ke rumah malam tadi dan call taiko aween minta bukak balik. Adussss

2 comments:

  1. mimi said:

    Hi Jep! ingatlah bahawasanya "Allah tidak akan membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya"
    [Allah kata dalam surah Al-Baqarah(ayat 286)

    ReplyDelete