Saturday, April 7, 2012

My House Story: Proses pembelian lampu lampuan

Banyak maklumat kita dapat jika ingin membeli barang. Antara sumber maklumat yang paling senang adalah internet. Hehehe google je apa nak ada.

Aku tgh dalam proses nak membeli lampu untuk dapur dan untuk pagar surf punya surf banyak review ke arah satu kedai di puchong. House of lighting sentiasa menjadi topik entry blog ramai pemilik rumah yang tengah mencari barang rumah masing-masing.

Tak susah nak cari. Ok la banyak choice tapi kalau tenguk sakit tak yah la menggada-ngada nak p kedai ne sebab memang banyak sangat lampu lampu menarik.

Masuk jer kedai dah nampak chandelier yang aku dok imagine. Spiral dengan kaca bergantungan. Ada kat kedai ini dijual dengan harga RM750 siap ada 20% discount. Saiz besar RM 1700 dengan discount 20% lagi. Ada harapan aku rempat. Kalau la bajet aku ada sure aku sapu tadi.. Sabor je la.

Survey lagi untuk lampu pagar pula. Berkenaan satu design yang secucuk dengan rekabentuk rumah aku yang terlebih besar ne. Tapi malang tak ada stok la pulak. Kat sejam survey perut pun dah lapor balik jer la ye. On the way keluar nampak lampu sarang burung untuk dapur mcm wife aku nak. Tapi diperbuat dari gel. So see through. Cung. Beli saiz besar then mentol besar untuk nampak impak dia. Ok juga tu. Mungkin akan di letakkan di tangga juga nanti.

No comments:

Post a Comment