Tuesday, July 19, 2011

My House Story: Pintu oh pintu

lakaran pertama design rumah

kayu pintu untuk wardrobe

pintu idaman yang kena reject dengan abang

Lakaran awal rumah tu abang aku buat masa first time tengok rumah aku. Menarik? Hahahah cam cakar ayam. Hopefully masa jadi cantik macam aku imagine dalam kepala.

Semalam sempat juga aku cilok masa lunch p kedai kayu terpaki di balakong. Lepas belek punya belek nampak pintu aluminum puteh ne dan terus terpikat so tadi tenghari sekali lagi ke kedai kayu tu dengan abang aku. Mata kontraktor dengan mata buta warna ne lain. Turun keta tengok sekilas terus kata nanti dulu. Aku tertanya-tanya kenapa? Rupanya pintu tu banyak flaws dia. Calar balar. Harga mahal sangat 1.8k.

Pintu kayu untuk wardrobe nee ukiran tangan. Aku berkenaan tapi abang aku kata nanti dulu. Dah settle rumah baru cite. Adussss

No comments:

Post a Comment